No woman no cry

Meningen "No woman no cry" är något som fasnat i mitt huvud på sistonde. Det är så sant som det är sagt. Jag tänker för mycket på dig, och när jag tänker på dig går jag in i en slags trans som påminner mig om alla mina egna brister och alla chanser jag inte tog för att göra allt rätt.
Jag vet inte vad det är som pågår men jag blir mer och mer förvirrad för varje dag som går. Jag försöker alltid tänka ett steg längre än vad jag kan och glömmer bort vad jag har framför näsan, detta är en egenskap jag hade kunnat leva utan. Eller hade jag kunnat det? Jag är inte säker.
Nej, nu får det räcka med djuphet, jag har redan sjunkit långt ner i ovissheten. Tror jag. Blir att ta en dusch och läsa till alla prov jag måste göra, prov som ska forma min framtid.

Peace out, En bekymrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0