Hejdå, vi kanske ses någon gång igen

Jag träffade en vän ikväll. Det känns skönt att ha någon man kan lita på, vara ärlig mot och som kan hjälpa dig.
Vi alla vet att vårt liv på jorden är kort jämnfört med dem tusentals år som gått och de som komma skall, ändå slösar vi bort en stor del av livet med att sova, för att vi måste. Något vi inte måste slösa bort livet på är väntan, men det väljer vi att göra ändån. Jag har väntat länge nu, för länge, men det kommer en tid då du inser att det var, som sagt, slöseri. För mig är den tiden kommen nu.
För att visa det för mig själv sväljer jag nu mina känslor för dig, häller upp ett glas och skiter i allt.

Lev väl, Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0